2009. június 7., vasárnap

Mindíg érted,amit mondanak?

Néhány héttel ezelőtt csörgött a telefonom.
Egyik barátom keresett, akivel már rég nem találkoztam.

Megkérdezte, mivel foglalkozom mostanában.
Én készségesen válaszoltam, egy webhostingcéggel van munkatársi
szerződésem, s cégeket gyűjtünk egy romániai adatbázisba, cégjegyzékbe.
Természetesen megkérdezte, miért jó az egy cégnek, ha ott van, mire én elkezdtem magyarázni az
internetes jelenlét adta lehetőségeket, az 5-ös PR értékű weboldalon való megjelenés előnyeit, a
keresők által biztosított előkelő helyezés nyújtotta üzleti lehetőségeket....

Egyszercsak félbeszakított:"Gyula,nem értem! Mondjad egyszerű, magyar, paraszti nyelven!"
Ekkor eszembe jutott egy kora őszi délután.

Húgom boldogan újságolta, hemeles termékbemutató lesz náluk, s hívott, menjek én is, mert érdemes egy ilyen "kétkedő" embernek résztvenni, hogy választ kapjak a kételyeimre.
"Természetesen" visszautasítottam a meghívást, mondván, engem nem érdekel az Ő "bomba" üzlete, sem a kenceficéi, s hagyjon végre békén a "butaságokkal"!

Pár nap mulva találkoztunk, s ironikusan kérdeztem, mit látott, hallott újat a termékbemutatón.
Örömmel válaszolt, s mesélte, bizony, igaz az, amit ő állított, csak természetes anyagok,
növényi kivonatok vannak a termékekben, még a "biofrekvenciája" is mérhető, " élő
biomolekulákat" tartalmaznak , s hatásukat "synergikusan" fejtik ki.
No, nekem ennyi elég is volt!
Kár volt megszólalnom!
Ennyi idegen kifejezés!
Sem nem értem, még csak nem is vonzódom a témakörhöz, akkor minek fárasszuk egymást fölöslegesen! Nem érdekel engem sem a pheelinghatás, sem a kollagének, de még csak a félig
elhalt hajhagymák sem.

Meg is fogadtam ott, akkor, többé nem provokálok ilyen beszélgetést!

Te érted az idegen kifejezéseket?
Utána szoktál nézni,miről is beszéltek neked?

Nincsenek megjegyzések: